Zdecyduj sam, idź na wybory!
REALIZACJA ZADANIA: "Zorganizuj kampanię profrekwencyjną"
Przygotowania
Wraz z całą grupą wybraliśmy, że w ramach kampanii profrekwencyjnej rozwiesimy plakaty w naszym liceum, jako iż wiekszość naszych uczniów jest już pełnoletnia. Jako kolejne działanie wybrali.smy zach.ęcanie do głosowania poprzez szkolny profil facebook'a. W projektowaniu plakatów pomogła nam klasa, która chętnie zaangażowała się w nasz projekt.
Przeprowadzenie kampanii
Kampania została przeprowadzona na początku maja, kiedy to zaczęliśmy od projekcji plakatów. Największym wyzwaniem było zaprojektowanie ciekawych plakatów, które przyciągają odbiorcę i zachęcają do głosowania. Pozytywnie zaskoczyło nas zaangażowanie klasy w nasz projekt. Postanowiliśmy wszystkie plakaty rozwiesić w korytarzach naszego liceum. Wiele osób reagowało z zdziwieniem i dopytywało o szczegóły wyborów lub o to, czym zajmują się eurodeputowani. Staraliśmy się odpowiadać wyczerpująco na wszystkie zadawane nam pytania, jeżeli na jakieś nie znaliśmy odpowiedzi mogliśmy liczyć na pomoc ze strony nauczyciela, który rozwiewał wszystkie
Lekcja o Parlamencie Europejskim
Lekcja dla klas pierwszych została przeprowadzona w pierwszej połowie maja. Pracowaliśmy z scenariuszem "Jak obywatele mogą wpływać na działania Parlamentu Europejskiego?" Naszą lekcję zaczęliśmy od pytania "Czym zajmuje się Parlament Europejski?" Uczniowie chętnie brali czynny udział w naszej prelekcji i trafnie odpowiadali na większość z pytań.
Rezultaty
Udało nam się dotrzeć do bardzo dużej liczby osób. Najbardziej były aktywne klasy pierwsze gdzie przeprowadziliśmy prelekcje. Naszym zdaniem kampania została bardzo dobrze odebrana przez naszych rówieśników. Przy organizacji kampanii w przyszłym roku chcielibyśmy dotrzeć do większej liczby uczniów i zoorganizować prelekcję w większej ilości klas.
Brak dodanych komentarzy.
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś