Kampania profrekwencyjna I LO
REALIZACJA ZADANIA: "Zorganizuj kampanię profrekwencyjną"
Przygotowania
Najpierw zastanowiliśmy się nad tym, co chcemy osiągnąć kampanią, do kogo chcemy z nią dotrzeć oraz w jaki sposób ją zrealizujemy. Doszliśmy do wniosku, że ze względu na wybrany przez nas target najlepsza będzie kampania viralowa w Internecie. Uznaliśmy, że chcemy dotrzeć przede wszystkim do młodych osób, gdyż frekwencja wśród nich jest zaskakująco niska. Zadaniami podzieliliśmy się w sposób sprawiedliwy. Usiedliśmy razem i zrobiliśmy burzę mózgów nt. tego, jak chcemy zrobić naszą kampanię. Kiedy już to uzgodniliśmy, przeszliśmy do działania. Michał jako osoba, która jest najlepiej obeznana w dziedzinie informatyki zajął się tą stroną naszej kampanii, inni zaś mu pomagali. W kampanii profrekwencyjnej ostatecznie nikt nas nie wspierał.
Przeprowadzenie kampanii
Zaplanowane działania rozpoczęliśmy już tydzień przed wyborami, jednak sam filmik ukazał się w serwisie YouTube (link: https://www.youtube.com/watch?v=8A-KbNOE9fM&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1YurDgXeF24OqnauRGNT0x79u8yy96Y6Muzjwc-QNHz119A9wz45Vwddg) 21 maja, a następnie został zamieszczony na Wirtualnym Korytarzu naszej szkoły. Działania realizowaliśmy w 100 procentach w Internecie, ponieważ jest to medium najbliższe osobom, do których zamierzaliśmy dotrzeć. Reakcje osób były pozytywne, wiele osób powiedziało, że zagłosuje w najbliższych wyborach do Parlamentu Europejskiego. Pozytywnie nas zaskoczył odzew ze strony rówieśników oraz reakcja nauczycieli z naszej szkoły, którzy postanowili pokazać nasz filmik na lekcjach. Współpracowaliśmy z nauczycielami z naszej szkoły, którzy są fantastycznymi ludźmi, zawsze skłonnymi do wspierania inicjatywy uczniowskiej oraz z Samorządem Uczniowskim, który w naszej szkole jest ważną i profesjonalną instytucją, która ma realny wpływ na to, co się dzieje w naszej szkole. Wyzwaniem na pewno było samo nakręcenie i zmontowanie filmiku, jednakże udało się tego dokonać.
Lekcja o Parlamencie Europejskim
Niestety dyrekcja naszej szkoły nie wyraziła zgody na organizację lekcji o Parlamencie Europejskim. Stało się tak ze względu na strajk nauczycieli, który miał miejsce w naszej placówce. Z jego powodu powstały duże zaległości w realizacji materiału szkolnego, w związku z czym dyrekcja szkoły wydała zakaz organizacji wycieczek szkolnych, akademii oraz innych akcji.
Rezultaty
Nasze działania dotarły do ok. 200 osób, które jak do tej pory obejrzały nasz filmik. Według nas dobrze wyszedł sam pomysł i jego realizacja. Jednak przy jego wdrażaniu wyszło nam kilka spraw, które będą stanowiły dla nas nauczkę na przyszłość. Przede wszystkim przygotować się na niespodziewane okoliczności, a taką był strajk nauczycieli, który zniweczył wiele z naszych ambitnych planów i spowodował, że musieliśmy się spieszyć i ograniczyć znacząco skalę podejmowanych przez nas działań.
Brak dodanych komentarzy.
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś