Pisz idzie na wybory
REALIZACJA ZADANIA: "Zorganizuj kampanię profrekwencyjną"
Przygotowania
Nasze działania skierowaliśmy zarówno do uczniów naszej szkoły jak i mieszkańców Pisza. Przygotowaliśmy kampanię opartą na plakatach z hasłami zachęcającymi do udziału w wyborach. Plakaty rozwiesiliśmy w szkole i w mieście. Naszymi sojusznikami byli nauczyciele i dyrekcja szkoły. W szkole mogliśmy korzystać ze sprzętu komputerowego, drukarek, skanera. Mogliśmy korzystać także z radiowęzła.
Przeprowadzenie kampanii
Działania przeprowadziliśmy w ostatnim tygodniu przed wyborami. Naszym terenem działań była szkoła i miasto. Na słupach ogłoszeniowych rozwiesiliśmy plakaty- te otrzymane od Centrum Edukacji Obywatelskiej i wykonane przez nas samodzielnie. Najpierw spotkaliśmy się i poprzez burzę mózgów staraliśmy się utworzyć hasła, które trafiłby do odbiorców. W naszej szkole uczą się osoby pełnoletnie dla nich poświęciliśmy audycję nadaną przez radiowęzeł. Spotkaliśmy się z pozytywnymi reakcjami otoczenia. Pozytywnie odnieśli się do nas właściciele sklepów i lokali gastronomicznych pozwalając na umieszczenie plakatów na oknach i drzwiach. Przygotowaliśmy też film profrekwencyjny.
https://www.youtube.com/watch?v=DwgMs7VBGlc.
Lekcja o Parlamencie Europejskim
Przeprowadziliśmy dwie lekcje według dwóch proponowanych scenariuszy. Lekcje przeprowadziliśmy 20 maja i 22 maja. W zajęciach uczestniczyło 50 osób.
Rezultaty
Dotarliśmy do kilku tysięcy osób. W szkole odbiorcami było 200 osób, na portalach społecznościowych 800. Plakaty umieszczone w mieście w widocznych miejscach dostępne były dla kilku tysięcy osób. Działania udały się. W przyszłości chcemy je lepiej zaplanować i zyskać więcej sojuszników. Zaplanujemy też działania o różnych charakterze. Pierwszy raz braliśmy udział w tego rodzaju projekcie. Jesienią będziemy lepiej przygotowani i bogatsi o doświadczenia. Film zrealizowaliśmy w ostatniej chwili- w przyszłości działania musimy planować wcześniej.
Brak dodanych komentarzy.
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś