Kampania profrekwencyjna.
REALIZACJA ZADANIA: "Zorganizuj kampanię profrekwencyjną"
Przygotowania
Nasza szkoła znajduje się na obszarze wiejskim. Mamy problem z dotarciem do większej ilości osób. Zespół poradził sobie z tym zadaniem i postanowił zorganizować akcję profrekwencyjną podczas zebrań rodzicielskich. Młodsi uczniowie wykonali plakaty zachęcające rodziców i dziadków do głosowania, a starsi zapoznali domowników z „Latarnikiem wyborczym”. Zespół pracował razem, ale angażował też innych uczniów w szkole, którzy pomagali podczas spotkań z rodzicami. Dużo zawdzięczamy przychylności wychowawców klas, którzy poświęcili nam swój czas podczas zebrań.
Przeprowadzenie kampanii
Działania profrekwencyjne z rodzicami prowadziliśmy 20-21 maja. Przed każdym zebraniem prosiliśmy rodziców o wyrażenie zgody na poświecenie nam czasu. Spotykaliśmy się z życzliwością, co pomogło nam przezwyciężyć tremę przed występem publicznym. Współpracowaliśmy z wychowawcami klas, którzy informowali nas o godzinach zebrań i umieścili nas w grafiku spotkania. Z Zespołem współpracowali inni uczniowie, dzięki czemu informacje mogły być przekazane większej ilości osób. Największym wyzwaniem była walka z czasem, a największym pozytywnym zaskoczeniem, cierpliwość rodziców, którzy mając dzieci w różnych klasach, z uśmiecham słuchali naszych zachęt.
Lekcja o Parlamencie Europejskim
Lekcję „Czym zajmuje się Parlament Europejski?” przeprowadziliśmy 22 maja 2019r. na godzinach Wiedzy o Społeczeństwie w klasie 8-mej i dwóch klasach III gimnazjum. W zajęciach wzięło udział 62 uczniów.
Rezultaty
Oceniamy, że dotarliśmy do około 1500 osób. Informacje na zebraniach były dobrym pomysłem. W poprzedniej kampanii 2014r. prowadziliśmy różne ciekawe konkursy i zabawy, teraz ze względu na brak czasu, nie podjęliśmy takich działań, ale w przyszłych wyborach warto by było wrócić do tamtej dobrej praktyki.
Brak dodanych komentarzy.
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś