kampania profrekwencyjna
REALIZACJA ZADANIA: "Zorganizuj kampanię profrekwencyjną"
Przygotowania
Zaplanowaliśmy akcję profrekwencyjną w dzień zebrania z rodzicami 14 maja. Wyznaczone osoby z klas ósmych i trzecich gimnazjum przygotowały się do roznoszenia ulotek. Najpierw zorganizowane zostało spotkanie, na którym nauczyciel M. Cesarz ustaliła wspólnie z uczniami jak ma wyglądać kampania.
Przeprowadzenie kampanii
Kampanię profrekwencyjną do Parlamentu Europejskiego zorganizowaliśmy 14 maja w dniu zebrań z rodzicami. Wykonaliśmy ulotki i rozdawaliśmy je rodzicom, którzy przyszli na wywiadówkę. Każdy uczeń wręczający ulotkę zachęcał do głosowania w dniu 26 maja 2019 roku. Uczniowie rozdający ulotki byli ekspertami w kwestii zasad głosowania. Dorośli wyborcy mogli im zadawać pytania. Niektórzy rodzice byli zaskoczeni naszą akcją. Większość zachowywała się bardzo przychylnie. Niejednokrotnie usłyszeliśmy potwierdzenie uczestnictwa w wyborach. Pozytywnym zaskoczeniem były wypowiedzi niektórych osób, które twierdziły, że nie wyobrażają sobie nie pójść na wybory.
Lekcja o Parlamencie Europejskim
Lekcje o Parlamencie Europejskim zostały przeprowadzone 6 maja w trzech klasach ósmych, 7 maja w klasie 3 c gimnazjum, 8 maja w klasie 3 a gimnazjum, a 10 maja w klasie 3 b gimnazjum.
Rezultaty
Uczniowie rozdali ok 200 ulotek. Nasza szkoła jest bardzo duża toteż na zebranie przyszło bardzo dużo rodziców. Wszystko wyszło tak jak zaplanowaliśmy. Mogło być więcej plakatów. Wszystkie działania wraz ze zdjęciami zamieszczamy na szkolnym facebooku https://www.facebook.com/SP24Torun/ Staramy się aby w naszych działaniach było zaangażowanych jak najwięcej uczniów. Do akcji Młodzi Głosują są zaangażowani uczniowie z trzech klas ósmych z jednej klasy trzeciej gimnazjum i uczeń z klasy siódmej.
Daria
Mistrz
17.05.2019 22:00
1
Szkoła Podstawowa nr 24
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś