kampania profrekwencyjna
REALIZACJA ZADANIA: "Zorganizuj kampanię profrekwencyjną"
Przygotowania
Podczas spotkania grupy zaplanowaliśmy następujące działania:
- Lekcja na temat Parlamentu Europejskiego w klasach Branżowych I stopnia
- Rozdawanie ulotek podczas Dni Otwartych naszej szkoły
- Współpraca z Żuławskim Parkiem Historycznym - rozdawanie ulotek podczas nocy muzeów
Działania skierowaliśmy do uczniów przybyłych na Dni Otwarte oraz szkoły Branżowej I stopnia
Zadania rozdzieliśmy między siebie
W działaniach wspierali Nas nauczyciele szkoły i pracownicy muzeum.
Przeprowadzenie kampanii
- Działania prowadzimy od 13.05.2019r,
- Zadania realizowaliśmy na korytarzach szkolnych, w muzeum, na dniach otwartych
- Reakcje osób do których były skierowane nasze działania odnosiły się w różny sposób. Jedni przyjmowali ulotki, drudzy odmawiali, a jeszcze inni byli obojętni.
- Współpracowaliśmy z nauczycielami szkoły.
- pozytywnie zaskoczyła nasz reakcja ludzi odwiedzających muzeum, ponieważ nie spodziewali się kampanii w takim miejscu.
- Ze względu na to, że w czasie przeprowadzenia kampanii w szkole było mało uczniów, gdyż klasy trzecie i część drugich poszły na praktyki zawodowe, a klasy czwarte ukończyły już szkołę
Lekcja o Parlamencie Europejskim
Lekcję przeprowadziliśmy 15.05.2015. wykorzystaliśmy scenariusz ,, CZYM ZAJMUJE SIĘ PARLAMENT EUROPEJSKI?".
W lekcji wzięło udział 32 uczniów szkoły Branżowej I Stopnia.
Rezultaty
Kampania Profrekwencyjna była dla nas ogromnym wyzwaniem. Chcieliśmy dotrzeć do szerszej liczby uczniów, ale ze względu na praktyki zawodowe, była mała liczba uczniów w szkole. Strajki nauczycieli spowodowały opóźnienie w realizacji zadań i rozpoczęciu kampanii wyborczej. Przy organizacji kolejnej kampanii chcielibyśmy zmienić, aby był łatwiejszy przepływ informacji.
Brak dodanych komentarzy.
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś