Kampania profrekwencyjna

REALIZACJA ZADANIA: "Zorganizuj kampanię profrekwencyjną"

Dodano: 13.05.2019

PUNKTY: 6

1

Przygotowania
  1. Przeprowadziliśmy ankietę.
  2. Ankieta była skierowana do 66 osób dorosłych.
  3. Temat ankiety dotyczył udziału w wyborach do PE.
  4. Uczniowie wspólnie z nauczycielem opracowali pytania, przepisali, wydrukowali i rozdali 66 osobom.
  5. Uczniowie podsumowali i sporządzili wykresy i opublikowali.
  6. Nauczyciel Z. Szwałek koordynował powierzone uczniom zadania i pilnował terminów.
Przeprowadzenie kampanii
  1. Ankietę profrekwencyjną przeprowadzaliśmy w dniach 07-09.05.2019 r.
  2. Kampania odbyła się na terenie szkoły i najbliższego szkole środowiska lokalnego.
  3. Reakcje:Osoby dorosły chętnie wypełniały ankietę,
  4. Współpracowaliśmy z samorządem uczniowskim, kilkoma nauczycielami,
  5. Pozytywy: pozytywne nastawienie osób ankietowanych, duża wiedza na temat wyborów do Parlamentu Europejskiego.
  6. Ankietowani wykazali się świadomością na to, ze oddany głos jest ważny i wpływa na to, kto będzie nas reprezentował w PE.
Lekcja o Parlamencie Europejskim
  1. Lekcje odbyły się 9 i 10 maja 2019 r.
  2. temat: Jak obywatele mogą wpływać na działania PE
  3. Klasy III gimnazjum
  4. 45 uczniów
Rezultaty
  1. Dotarliśmy do 66 osób dorosłych, którzy wypełnili ankietę na temat udziału w wyborach do PE.
  2. Aż 63 osoby potwierdziły, że wezmą udział w wyborach
  3. Tylko 3 osoby zadeklarowały, że nie wezmą udziału w wyborach do PE.
  4. 45 uczniów gimnazjum uczestniczyło w lekcji o PE
  5. Uczniowie wykazali się dużą wiedzą i umiejętnością poszukiwania informacji o działalności PE



Podobało Ci się

Komentarze

16.05.2019 13:33

Dobra robota!

Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś