Kampania profrekwencyjna
REALIZACJA ZADANIA: "Zorganizuj kampanię profrekwencyjną"
Przygotowania
- Przeprowadziliśmy ankietę.
- Ankieta była skierowana do 66 osób dorosłych.
- Temat ankiety dotyczył udziału w wyborach do PE.
- Uczniowie wspólnie z nauczycielem opracowali pytania, przepisali, wydrukowali i rozdali 66 osobom.
- Uczniowie podsumowali i sporządzili wykresy i opublikowali.
- Nauczyciel Z. Szwałek koordynował powierzone uczniom zadania i pilnował terminów.
Przeprowadzenie kampanii
- Ankietę profrekwencyjną przeprowadzaliśmy w dniach 07-09.05.2019 r.
- Kampania odbyła się na terenie szkoły i najbliższego szkole środowiska lokalnego.
- Reakcje:Osoby dorosły chętnie wypełniały ankietę,
- Współpracowaliśmy z samorządem uczniowskim, kilkoma nauczycielami,
- Pozytywy: pozytywne nastawienie osób ankietowanych, duża wiedza na temat wyborów do Parlamentu Europejskiego.
- Ankietowani wykazali się świadomością na to, ze oddany głos jest ważny i wpływa na to, kto będzie nas reprezentował w PE.
Lekcja o Parlamencie Europejskim
- Lekcje odbyły się 9 i 10 maja 2019 r.
- temat: Jak obywatele mogą wpływać na działania PE
- Klasy III gimnazjum
- 45 uczniów
Rezultaty
- Dotarliśmy do 66 osób dorosłych, którzy wypełnili ankietę na temat udziału w wyborach do PE.
- Aż 63 osoby potwierdziły, że wezmą udział w wyborach
- Tylko 3 osoby zadeklarowały, że nie wezmą udziału w wyborach do PE.
- 45 uczniów gimnazjum uczestniczyło w lekcji o PE
- Uczniowie wykazali się dużą wiedzą i umiejętnością poszukiwania informacji o działalności PE
Pelikan
Mistrz
16.05.2019 13:33
0
Zespół Szkół w Pięczkowie
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś